perjantai 19. lokakuuta 2012

Vanhat ikkunat

Humpsahtipas nopeaan muutama päivä etten ehtinyt tännekään päivittelemään mitään.
On ollut niin hurjan sateinen viikko että ollaan vietetty paljon aikaa sisällä,ja kun kolmen lapsen kanssa hengailee sisätiloissa niin siinä äidillä kiirettä pitelee. :)
Tällä kertaa ajattelin et rupatellaan ikkunoista!
Kun kerran talosta löytyy vanha ovi nojailemasta seinään niin täytyyhän silloin ikkunakin olla. :)
Meiltä näitä sisustusikkunoita löytyy hurjat 3 kappaletta.(tai no jos totta puhutaan niin neljä mutta yhtä en kehtaa näyttää koska on niin tylsä..)
Ensimmäinen koristaa ulko-oven vieressä seinällä kuistia.
Siihen olen nitonut kanaverkkoa taustalle ja koristetta voi sitten vaihdella mielensä (tai vaikka vuodenaikojen) mukaan.
Nyt siinä on tuommoinen pehmosydän.
Tää ikkunanpoka on mulle erityisen tärkeä,olen sen ottanut lapsuudenkodistani.
Pokat ainoastaan puhdistin,kaunis ihan tuollaisenaan!


                                       
Ikkuna numero 2 löytyy olohuoneesta.
Tähän olin suunnitellut vaikka mitä tarroja ja muuta,mutta olen sittenkin tyytyväinen siihen ihan noin.
Kivan yksinkertainen.
Jouluna laitan siihen varmaankin jotkut kivat valot. :)









Ikkuna numero 3 löytyy niinkin eksoottisesta paikasta kuin pyykinpesukoneen päältä.
Nostin sen siihen siksi aikaa kunnes saan sen seinään,ja siihen se on jäänyt.
Toistaiseksi se saa nyt olla siinä kun olen jo niin tottunut siihen.(ja olen liian laiska siirtääkseni sen pois siitä)












Ikkuna numero 4 on tällä hetkellä yläkerrassa.Oon siihen tussilla raapustellut jotain tekstiä ja jos saan sen joskus valmiiksi niin lupaan näyttää kuvankin siitä. :)

 Ainiin,melkein unohdin.
Onhan meillä eteisen seinällä vielä tämmönen pikkunen söpö akkuna.





 Ihanaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua kaikille!
Minä olenkin tänään menossa maalikauppaan,mutta ei siitä vielä sen enempää.. ;)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti