keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Pieniä paloja meidän keittiöstä

Mulla ei ollut tarkoitus tehdä meidän keittiöstä yhtään postausta ennenkuin se on täysin sellainen kuin sen pitääkin.
Keittiö on nimittäin yksi niistä huoneista jossa ei olla remontoitu vielä juuri lainkaan.Sinänsä hullua,koska se on kuitenkin tila jossa vietämme ylivoimaisesti eniten aikaa.(ja myös siksi että meidän keittiökaapit on suoraan keskiajalta,plääh!) mutta kun lapset ovat pieniä ja aikaa on rajallisesti,niin kodin laittaminenkin etenee melko verkkaisesti.

Kuvailen keittiötä sitten enemmän kunhan mies on tehnyt ollaan tehty remontti valmiiksi,siihen asti näytän teille muutaman melko valmiin nurkan.Tosin näissäkin kuvissa näkyvä tapetti on vanhaa ja lähtee vaihtoon lähitulevaisuudessa.

Syy,miksi päätin siis kuitenkin laittaa muutaman kuvan,on meidän uusi ja aivan valtavan ihana liitutauluseinä!!
Olin suunnitellut keittiöön vanhaa ikkunanpokaa johon oli tarkoitus laittaa joku kiva sisustustarra reseptillä..
Olin myös miettinyt vanhaa ikkunanpokaa johon maalaisin liitutaulun..
Nyt sain siis molemmat,ja olen seinään enemmän kuin tyytyväinen!! ai laaaaaaaav it!!!
Mitä te olette mieltä?
 Tuossa liitutauluseinän alla oikealla on siis valkoinen puolipaneeli,se ei kaikissa kuvissa näy.













Olen ihan heikkona vanhoihin lasipurkkeihin.Meillä säilytetään niissä ihan kaikkea jauhoista kynttilöihin.
Olen muuten huomannut että ukko on alkanut mulkoilemaan oudosti aina kun olen tuonut kirppikseltä uusia purkkeja..On se tainnut jotain ohimennen mainitakin että jokohan ne riittäisi.(miehet ei kans ymmärrä kyllä mistään mitään.)Nyt viime aikoina tosin olen saanut vähän hillittyä ja jättänyt muutaman purkin kirppiksen hyllyynkin..enkä ole toipunut siitä oikein vieläkään! 













Tänään ohjelmassa ainakin pyykkirumbaa,leipomista ja pihahommia.
Kotityön täyteinen päivä siis.Mutta ihan ensiksi keitän vaniljakahvit! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti