tiistai 19. helmikuuta 2013

Keittiön uudet ihanuudet ♥

Heipparallaa!

Mulla on tänään ollut "aivot narikassa" päivä!
Tiiättekö, just semmonen päivä kun mikään mitä teet ei suju ja ajatus ei kulje.
Mun piti tännekin tehdä vaikka miten kiva postaus siitä mun sunnuntaisesta onnenpotkusta mutta hah, kokonaista kaks kuvaa ehdin napata koko päivän aikana. :D

No joka tapauksessa, me saatiin sunnuntaina neljä aivan ihanaa vanhaa tuolia!
Nämä oli meidän yhdellä tuttavalla (kiitos sinulle miljoonasti jos tätä luet! ♥♥) ulkorakennuksessa tarpeettomina, ja hän antoi nämä meille,ilmaiseksi!!
Siis aivan uskomatonta, just tämmösiä olen etsiskellyt ja nyt näitä ihanuuksia käveli vastaan vieläpä neljä kappaletta!
Lienee sanomattakin selvää että tuolit oli melkoisella vauhdilla meillä puhdistettavana, ja pian sen jälkeen jo paikoillaan keittiössä. :)

Pahoittelen hieman kuvanlaatua ja kuvakulmia mutta tänään tosiaan ei mikään ole sujunut. :D
Mutta eikö ole herttaiset pinnatuolit!?  Nyt kun löytäis vielä kaksi jostain, niin sais koko pöytäryhmä samanlaiset tuolit mutta toisaalta näyttää mun silmään ihan kivalta noiden vanhojenkin kanssa!

Samalla pöytäryhmä pyörähtikin ympäri ja puusohva jäi tuonne päätyyn.
Tykkään tästäkin järkästä kovasti. :)

Muksaa viikon jatkoa kaikille!

6 kommenttia:

  1. Meilläkin on ollut joskus aikoja sitten tuollaisia tuoleja, hauskaa että ovat taas muodissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin muistan noita lapsuudesta. Ihania ovat! :)

      Poista
  2. Pinnatuolit on aina yhtä ihanat, tykkään niiiiiin hirveästi :-) Meillä oli Tampereen asunnossa pinnatuolit ja oli suuri suru niistä luopua kun muutettiin vuoden taitteessa. :-/

    Iloista keskiviikkoa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kans niin ihastunut noihin! :) Höh, voi harmi että olet joutunut omistasi luopumaan. :/ Toivottavasti pääsivät hyvään kotiin kuitenkin. ;)

      Kiitos, Ihanaa keskiviikkoa sinullekin! :)

      Poista
  3. meilläkin on pinnatuoleja 2 valkoista 2 puna valkoista 4 mustaa ja 4 puun väristä jotka on kuulemma jotain disainia. 8 näistä on ruokapöydän tuoleina ja nyt kun kattelen niin ne 4 disainia 2 mustaa ja 2 puna valkoista on näköjään nyt kierrossa ruokatuoleina.Muita tuoleja en meille huolikkaan tai no on mulla yks pilnäässi mutta se onkin sit ainoo. Tosi monta kertaa oon kattellu kaupoissa uusia tuoleja mutta nää on aina vaan tässä ympärillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau!Teillä onkin vähän useampi noita. :)
      En yhtään ihmettele ettet ole vaihtanut tuoleja pois, on ne niin kivat kyllä! Kauniin näköisetkin, mutta sen lisäksi ihan mielettömän hyvät istua!!

      Poista