perjantai 7. joulukuuta 2012

Risupalloja

Moikkelis!
Koko eilisen päivän mulla oli ihan lauantai fiilis.. Ja tänään oon sit ihan maanantaissa. :)
Niin vaan tuommoinen juhlapäivä keskellä viikkoa laittaa sisäisen kalenterin ihan sekaisin.
No, ilahdun ainakin aidosti joka kerta kun muistan että tänään on vasta perjantai. :)

Meillä on täällä sairastettu oikein urakalla! Niinhän siinä sitten kävi että pojatkin sairastui lopulta.
Erittäin työntäyteinen viikko siis takana, viikonloppu on erittäin tervetullut! :)

Eilen herkuteltiin tiikerikakulla itsenäisyyspäivän kunniaksi!
Olikin oikein hyvää pitkästä aikaa!
Lounaaksi tehtiin perunalaatikkoa. Ei siis sellaista mössöä, vaan kunnon lihaperunalootaa johon tulee lihapalojen lisäksi perunasiivuja, porkkanaa ja sipulia.Aivan mielettömän hyvää!
Lapsena sitä usein syötiin.



Katsoitteko muuten illalla linnanjuhlia??
Meillä on ollut joka vuosi likan kanssa tapana töllätä ja arvostella pukuja, mutta eilen en ehtinyt kuin hetken istuksimaan sohvannurkassa. Onneksi ne taitaa tulla uusintana vielä jostain, voidaan kattella vaikka nauhalta sitten. :)

Nyt oon vähän siellä sun täällä törmäillyt kaikenlaisiin pallovaloihin!
Niitä saa ihan kaupoistakin, tosin mun mielestä kivoimmat mitä oon nähny on itsetehtyjä paperinarupalloja.
Tosi nättejä kyllä ja aion itsekkin sellaset askarrella kunhan ostan ensin tarvikkeet ja saan kunnon inspiksen. :)
Hätäapuna pallovalotuskaa lieventämään tein risupallovalot..

Oikeastaan ei niissä kyllä ollut mitään tekemistä, tungin vaan kirkkaat valot pallojen sisälle ja ripustin seinälle roikkumaan. :)
Näillä mennään nyt sinne asti kunnes saan tehtyä kivemmat.


Miks hitossa meidän jouluverhot näyttää joka ikisessä kuvassa pinkeiltä?? Ne on oikeasti aivan tummanpunaiset..outoa..


Minä lähden tästä äkkiä tekemään kotihommia alta pois ennenkuin ryhmä rämä heräilee jälleen.
Oikein ihanaa perjantaita kaikille ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti